Regisztráció

Tájékoztató a SZÉP kártyás fizetésről

A pizza.hu oldalán számos házhoz szállító partner kínálatából válogathatsz. Alapesetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a SZÉP kártya elfogadása is.

Kinél fizethetek SZÉP kártyával?

A pizza.hu oldalon az étteremlistán szűrhetsz fizetési eszközre, ahol ki lehet választani, hogy csak azokat a helyeket mutassa az oldal, melyeknél lehet SZÉP kártyával fizetni. Illetve a fizetési oldalon is láthatod, ha egy adott étterem elfogadja a SZÉP kártyát.

Milyen SZÉP kártyát használhatok fizetésre?

Az alábbi bankok által kibocsátott SZÉP kártyákat fogadjuk el: OTP, MKB, K&H. A kártyákon a vendéglátás zseb részre feltöltött egyenleg használható fel a pizza.hu-n történő vásárláshoz.

Mikor kell megadnom az adataimat?

Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladod!

Kinek adom meg az adataimat?

A felhasználót a megrendelés feladása után átirányítjuk a bank oldalára. A vásárló nem a pizza.hu-nak adja meg kártya adatait, hanem a banknak. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!

A pizza.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései az irányadóak.

Mi történik, ha nem sikerült a SZÉP kártyás fizetés?

Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.

Hogyan tudom lemondani a rendelésem?

A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor a már elkészített ételt nem tudjuk másnak kiszállítani. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az [email protected] címre.

Hol tudok panaszt tenni?

Minden SZÉP kártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az [email protected] címre! A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.

Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek

Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a pizza.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, panaszra való igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.

SZÉP kártyák