Nem vagy bejelentkezve!
A rendelés megkezdéséhez válassz címet,
regisztrálj, vagy jelentkezz be.

Tájékoztató a SZÉP kártyás fizetésről

A Pizza.hu oldalán számos házhozszállító partner kínálatából válogathatsz. Alap esetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a SZÉP kártya elfogadása is.

1) Kinél fizethetek SZÉP kártyával?
A Pizza.hu oldalon a szállítók felsorolása a fizetési információkat is megjeleníti. Ha itt látod a SZÉP kártya logót, akkor a partner elfogadja azt.

2) Milyen SZÉP kártyát használhatok fizetésre?
Az alábbi bankok által kibocsátott SZÉP kártyákat fogadjuk el: OTP, MKB, K&H. A kártyákon a vendéglátás zseb részre feltöltött egyenleg használható fel a Pizza.hu-n történő vásárláshoz.

3) Mikor kell megadnom az adataimat?
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!

4) Kinek adom meg az adataimat?
A felhasználót a megrendelés feladása után átirányítjuk a bank oldalára. A vásárló nem a Pizza.hu-nak adja meg kártya adatait, hanem a banknak. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!

Pizza.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.

5) Mi történik ha nem sikerült a SZÉP kártyás fizetés
Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.

6) A megrendelés lemondása
A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az info@pizza.hu címre.

7) Reklamáció, avagy... hogyan kapom vissza a pénzem
Minden SZÉP kártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az info@pizza.hu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.

8) Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a Pizza.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.

Figyelem! 2018. július 31. napját követően a pontgyűjtő akció megszűnik!
Új Pizza-Pontok nem kerülnek kiadásra, azonban 2018.08.01. - 2018.12.31. között még lehetőséget fogunk biztosítani arra, hogy a megmaradt pontjaidat beválthasd!

Tájékoztatunk, hogy 2018. augusztus 1-től a Pizza.hu Általános Szerződési Feltételei megváltoznak. A részletekért ide kattints.
A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.