Regisztráció

Gyakran ismételt kérdések

Az alábbi oldalon nagy valószínűséggel választ kapsz majd a felmerült kérdéseidre. Ha mégsem találod meg azt, amit keresel, akkor fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 350 5050-as telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen!

Mit csinál a pizza.hu?

A pizza.hu 2002 óta működik. Az éttermek ételrendelési szolgáltatásait gyűjti össze. A weboldal segítségével megrendelheted ebédedet, vacsorádat valamelyik éttermi partnerünktől, aki elektronikusan értesítést kap a rendelésedről. Ezt követően házhoz szállítják a kívánt ételt. A pizza.hu egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut valamelyik vendéglátóhely készíti össze és szállítja ki. Az étterem elérhetőségéről a rendelés során tájékoztatunk.

Többet kell fizetni, ha interneten rendelek?

Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelnéd meg.

Hogyan működik a rendelési folyamat?

Miért kell regisztrálni magamat?

A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod.

Miért kell az adataimat megadni?

Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám. Az e-mail címre pedig a rendelésről visszaigazoló levelet küldünk.

Hol van az étterem telefonszáma?

A telefonszámot a rendelés feladása után elküldjük neked a rendelést visszaigazoló e-mailben.

Mikor kapom meg a rendelést?

Étel házhozszállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani.

Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)

Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. A házszám vagy a kapucsengő helyére írjuk be.

Hogyan jelzem extra igényeimet?

Különleges kívánságaidat érdemes a rendelés ellenőrző képernyőjén, a Megjegyzés rovatban feltüntetni!

Sikerült-e feladnom a rendelést?

A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon, az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.

Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az internet számos pizza.hu-n kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon, az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban.

Lemondhatom-e a rendelésemet?

A rendelés étel házhozszállítás és elvitel esetén csak akkor mondható le, ha a rendelés feladása után 5 percen belül jelzed ezt a pizza.hu ügyfélszolgálatának.

Hogyan tudom módosítani a bevitt adatokat?

Az adatbeviteli hibákat jelezd a pizza.hu ügyfélszolgálatának.

Hogyan tudom törölni a vásárlói kosárba tett árukat?

Használd az X gombot, amelyet a kosárban felsorolt tételek előtt találsz.

Hogyan jelezhetem, ha problémám van?

Késik a kiszállítás.

Kérjük, a kiírt szállítási időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhoz szállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!

Szerződéses kérdések.

Lásd ÁSZF.

Hol tudok reklamálni?

Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Hétköznaponként 9:00-23:00 és hétvégente 11:00 és 23:00 között telefonon és e-mailen várják jelentkezésedet! Azonnali probléma esetén 15 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatunk.

Panaszom van, kihez fordulhatok?

Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat. Ezen kívül a rendelésben elküldött telefonszámon házhoz szállító partnerünkkel is beszélhetsz. Ha pedig minden kötél szakad, akkor a következő fórumokat ajánljuk: Tudatosvásárló.hu, Fogyasztóvédelem.

Miért érdemes minősíteni az éttermeket?

Azért érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a közösség hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára. Itt különösen hasznos lehet az ételek ízének és a kiszállítás idejének értékelése.

Törölni szeretném a profilomat

Nagyon sajnáljuk, hogy ha erre a döntésre jutottál, ha úgy érzed, hogy nem tudunk segíteni a felmerült probléma megoldásában, a [email protected] címen kérheted profilod törlését. A kérelmet a törvényi előírásoknak megfelelően feldolgozzuk és végrehajtjuk.

Nem szállít hozzám senki?

Ha ismersz olyan házhozszállító éttermet, vagy más szolgáltatást, amelyet nem találtál meg nálunk, akkor kérlek, juttasd el hozzánk elérhetőségét, hogy megkereshessük őt üzleti ajánlatunkkal. Köszönjük! Amennyiben a szolgáltatás lakóhelyeden is elérhetővé válik, úgy értesítünk erről a fejleményről!

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor a nyitó képernyő jobb oldalán kattints a "Bejelentkezés" menüpont alatt a "Jelszó" melletti "Elfelejtetted?" feliratra. Itt add meg e-mail címedet, ahova elküldjük hozzáférésed adatait. Ha nem tudsz e-mail címet megadni, akkor keresd fel ügyfélszolgálatunkat!

Kérhetek-e számlát, ha étkezési jeggyel vagy SZÉP kártyával fizetek?

A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.