Nem vagy bejelentkezve!
A rendelés megkezdéséhez válassz címet,
regisztrálj, vagy jelentkezz be.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Miért szükséges a regisztráció?
A www.Pizza.hu oldalon regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészheted az éttermek kínálatát, azonban a rendelések feladása regisztrációhoz kötött. Erre azért van szükség, hogy az adataidat ne kelljen minden egyes rendelésed alkalmával újra és újra felvinned, a későbbiekben már elég pusztán egy felhasználónév és egy jelszó. Bejelentkezés után többek között értékelheted a rendeléseidet, visszakeresheted azokat, nyomon követheted, hogy mennyi Pizza Pontod van.
Hogyan tudok rendelni?
A www.Pizza.hu honlapon válaszd ki, hogy hova szeretnél rendelni (település, kerület, utca, házszám). Az adatok megadása után megtekintheted a házhoz szállító éttermek listáját, azok kínálatát, nyitva tartását, értékelését. A kiválasztott étterem étlapját böngészve megjelölheted a kiválasztott ételeket, leadhatod a rendeléseket,. A „Megrendelem” gombra klikkelve megjelenik a regisztrációs űrlap. Ennek kitöltése után a „Rendelés feladása” gombra kattintva máris feladtad a rendelést, és egyben a regisztrációd is befejeződött.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Bejelentkezés ablakban, az"Elfelejtett jelszó"-ra kattintva add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál hozzánk, így automatikusan kiküldjük neked a változtatáshoz szükséges linket!
Biztos, hogy minden esetben továbbítják a rendelésem az étteremhez?
Igen! A www.Pizza.hu rendszere minden egyes rendelést mindig továbbít a kiválasztott étterem számára. A „Rendeléseim” menüpontban vissza tudod keresni a feladott rendeléseidet, illetve a megadott e-mail címedre egy visszaigazoló üzenetet is küldünk. Ha az étterem az átküldött rendelést mégsem veszi át, ezt rendszerünk érzékeli, és ügyfélszolgálatunk Téged néhány percen belül értesít. Minden nap 10:00 és 21:45 között telefonon, az ezen kívül eső időszakban e-mailben és sms-ben értesítünk arról, ha az étterem mégsem tudja teljesíteni a rendelésed.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Ne aggódj, mint említettük a rendelésedet minden alkalommal továbbítjuk az étterem felé, és ezzel azonos pillanatban a részedre is kiküldjük a visszaigazoló e-mailt. Előfordulhat, hogy mégsem kapod meg azonnal, mivel néhány e-mail szolgáltató esetében a visszaigazolásról szóló e-mail akár órákat is késhet. Megnyugtatásul kattints a „Rendeléseid” menüpontra és látni fogod a rendelésed.
Kártyás fizetés esetén, amennyiben nem érkezett meg részedre a visszaigazoló e-mail (és a "Rendeléseid" menüpont alatt sem látod), kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 30 624 74 74-es telefonszámon vagy a pizza@pizza.hu e-mail címen.
Késik a kiszállítás, hol találom meg az étterem adatait?
Mindegyik étterem adatlapján a következő információkat láthatod: Szállítási idő, nyitva tartás, szállítási költség, minimális rendelési érték. A megadott szállítási idő egy átlagos időtartam, amit kérünk, kezelj rugalmasan. Az időjárási, közlekedési viszonyok nagyban módosíthatják a kiszállítási időt. Amennyiben az étterem az átlagosan vállalt kiszállítási időt nagyban túllépte, úgy a rendelésről szóló visszaigazoló e-mailben található telefonszámon érdeklődhetsz az étteremnél.
Milyen adatokat továbbítanak az étterem részére?
Bejelentkezés után a „Rendeléseid” menüpontban vissza tudod keresni a feladott rendeléseidet. Itt látható, hogy mit rendeltél, melyik címedet adtad meg, valamint a fizetési mód megnevezése, megjegyzések is itt szerepelnek. A kiválasztott étterem részére ugyanezt továbbítjuk. Amennyiben több címet is regisztráltál a www.Pizza.hu honlapon (pl.: munkahely, otthon stb.), úgy az étterem felé mindig az aktuális rendelésben szereplő címet továbbítjuk. Rendelésed után egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ahol ugyanezeket az adatokat ott is ellenőrizheted.
Hogyan tudok értékelni?
Bejelentkezés után a „Rendeléseid” menüpontra kattintva külön-külön értékelheted a rendeléseidet a megadott skálákon, sőt, külön írásos megjegyzést is mellékelhetsz.
Miért érdemes értékelned?
- A rendelések értékeléséért Pizza Pontokkal jutalmazunk, amelyeket 1000 Ft értékű étkezési utalványra válthatsz be.
- Az értékeléseidet minden esetben eljuttatjuk az adott étterem vezetője részére, így az esetleges panaszt igyekeznek minél hamarabb kezelni. Ügyfélszolgálatunk is folyamatosan ellenőrzi az értékeléseket, így sürgős esetekben mi is felvesszük a kapcsolatot az étteremmel a rendelés egyeztetése végett.

Nem találom a kedvenc házhozszállítómat.
Az „Üzenet küldés” menüpontban a „Tárgy” legördülő menüjében a Házhoz szállító ajánlása tárgyra klikkelve tudsz nekünk javasolni házhoz szállítókat, akikkel érdemes lenne bővíteni partneri körünket.
Észrevételem, kérésem, további kérdésem, javaslatom van.
A képernyő bal alsó sarkában az "Üzenet küldése" menüpontra klikkelve tudsz üzenetet küldeni ügyfélszolgálatunk részére.
Melyik házhoz szállítónál fizethetek SZÉP Kártyával?
A www.Pizza.hu oldalon település vagy kerület választása után megjelenik a címedre szállító éttermek listája. Az étterem adatlapján láthatod, hogy elfogadja-e az online kártyás fizetést.
Mely bankok által kibocsátott SZÉP Kártyával van lehetőségem fizetni az oldalon?
A www.Pizza.hu oldalon már mind a három SZÉP Kártyával (OTP, MKB, K&H) tudsz online fizetni.
Bankkártyával vagy SZÉP Kártyával történő fizetés esetén az adataim kikerülnek a www.Pizza.hu vagy az általam kiválasztott házhoz szállító részére?
Az OTP Bank hivatalos információja szerint:

„A www.Pizza.hu részére az OTP Bank biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokolt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank által fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a www.Pizza.hu oldalán. A www.Pizza.hu az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.”

Mivel a kártyás fizetés nem a www.Pizza.hu oldalon, hanem onnan automatikusan átugorva az OTP/MKB/K&H saját oldalán zajlik, így portálunk kizárólag a fizetés sikerességéről, illetve a befizetett összegről, vagy a sikertelen tranzakcióról szerez információt.
Milyen kártya típusokkal fizethetek a www.pizza.hu oldalon?
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

MasterCard (dombornyomott)
Visa (dombornyomott)
American Express (dombornyomott)
Electron (nem dombornyomott), Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Barion (Bővebben)
MasterPass (Bővebben)
Honnan tudom, hogy a Bankkártyás, vagy SZÉP Kártyás fizetésem sikeres volt?
FONTOS! Az Online fizetési ablak (OTP, MKB, K&H) megjelenése után SEM A VISSZA GOMBRA, SEM A FRISSÍTS GOMBRA NE KATTINTS, amennyiben mégis, úgy a fizetésed automatikusan sikertelen lesz!

Sikertelen fizetés esetén rendelésed nem kerül feladásra, valamint az OTP/MKB/K&H online fizetési ablakból a rendszer a www.Pizza.hu rendelésfeladás utolsó oldalára dob vissza. Sikeres rendelésfeladás esetén a rendelésed azonnal eljuttatjuk az általad kiválasztott étterem részére, valamint a „Rendeléseid” menüpont alatt – ahol értékelheted az egyes kiszállításokat -az aktuális rendelésed is megjelenik. Természetesen sikeres kártyás történő fizetés esetén, - ugyanúgy mint nem online fizetési mód választásánál is - a már megszokott módon automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk részedre.
Bankkártyás vagy SZÉP Kártyás fizetéssel kapcsolatban reklamációval, panasszal vagy kérdéssel szeretnék élni.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
telefon: 06-30-624-7474 (10:00 - 21:45)
email: pizza kukac pizza.hu
cím: 1555 Budapest, Pf. 111

Kérjük amennyiben a kártyás fizetéssel kapcsolatban reklamációval, panasszal vagy kérdéssel szeretnél élni, kérjük jelezd felénk a neved, rendelésed feladásának időpontját, az általad kiválasztott házhoz szállító nevét, illetve a kérdés, panasz, reklamáció részletes leírását. Az e-mail címünkre érkezett panaszokra 24 órán belül válaszolunk, jogos reklamáció esetében természetesen kártalanítunk.
A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.