Regisztráció

Tájékoztató az Erzsébet-utalvány Plusz kártyás fizetésről

A pizza.hu oldalán számos házhoz szállító partner kínálatából válogathatsz. Alapesetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van az Erzsébet-utalvány Plusz kártyák elfogadása is.

Kinél fizethetek Erzsébet-utalvány Plusszal?

A pizza.hu oldalon az étteremlistán szűrhetsz fizetési eszközre, ahol ki lehet választani, hogy csak azokat a helyeket mutassa az oldal, melyeknél lehet Erzsébet utalvány Plusz kártyával fizetni. Illetve a fizetési oldalon is láthatod, ha egy adott étterem elfogadja az Erzsébet-utalvány Plusz kártyát.

Hogyan fizethetek Erzsébet-utalvány Plusszal a pizza.hu-n?

1. A rendelés leadásakor válaszd az "Erzsébet-kártya Étkezési zseb vagy Ajándék zseb" fizetési módot!



2. A banki oldalon válaszd az "Erzsébet-utalvány Plusz" kártyatípust!



3. A kártya kibocsájtó bank nevéhez az: "EUF"-t írd be!

Mikor kell megadnom az adataimat?

Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!

Kinek adom meg az adataimat?

A felhasználót a megrendelés feladása után átirányítjuk a bank oldalára. A vásárló nem a pizza.hu-nak adja meg kártya adatait, hanem a banknak. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakát!

A pizza.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései az irányadóak.

Mi történik, ha nem sikerült az Erszébet-utalvány Pluszos fizetés?

Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.

Hogyan tudom lemonadni a rendelésem?

A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor a már elkészített ételt nem tudjuk másnak kiszállítani. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az [email protected] címre.

Hol tudok panaszt tenni?

Amennyiben Erzsébet-utalvány Plusz kártyával fizetett rendeléssel kapcsolatos reklamációd van, kérjük hogy a reklamációt írásban küldd el az [email protected] címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.

Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek

Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a pizza.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, panaszra való igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.