Regisztráció

Tájékoztató a bankkártyás fizetésről

A pizza.hu oldalán számos házhoz szállító partner kínálatából válogathatsz. Alapesetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a bankkártya elfogadása is.

Kinél fizethetek bankkártyával?

A pizza.hu oldalon az étteremlistán szűrhetsz fizetési eszközre, ahol ki lehet választani, hogy csak azokat a helyeket mutassa az oldal, melyeknél lehet bankkártyával fizetni. Illetve a fizetési oldalon is láthatod, ha egy adott étterem elfogadja a bankkártyát.

Mikor kell megadnom az adataimat?

Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladod!

Kinek adom meg az adataimat?

A pizza.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a pizza.hu nem értesül, azokat csak a bank érheti el. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást. A bank a tranzakció sikeressége esetén azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakát!

Összefoglalva a fizetés lépései: a pizza.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a pizza.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.

A pizza.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései az irányadóak.

Mi történik, ha nem sikerült a bankkártyás fizetés?

Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.

Amennyiben a banki oldalról nem jössz vissza a pizza.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a pizza.hu-ra, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal!

Hogyan tudom lemondani a rendelésem?

A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor a már elkészített ételt nem tudjuk másnak kiszállítani. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az [email protected] címre.

Reklamáció, avagy hogyan kapom vissza a pénzem?

Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az [email protected] címre! A reklamáció tartalmát minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételár visszautalását számlavezető bankunknál 5 munkanapon belül kezdeményezzük.